Зошто да консумирате овошја од фамилијата агруми во текот на зимата

Зошто да консумирате овошја од фамилијата агруми во текот на зимата

Зимата е периодот кога цитрусните овошја се најслатки и сочни. Но, агрумите не се само вкусни и убави – тие се добри и за вас. Оваа класа овошје вклучува лимони, лимес, портокал и грејпфрут, како и многу повеќе хибриди и сорти. Тие имаат еден куп здравствени придобивки, од зајакнување на имунитетот до борба против ракот, а и секако дека вкусот е врвен. Да размислиме за некои придобивки што сигурно ќе ја засилат нашата љубов кон агруми.

Фамилијата агруми се магацин на витамин Ц


Агрумите се одличен извор на витамин Ц, хранлива состојка која го зајакнува имунитетот и ја одржува вашата кожа мазна и се грижи за здравјето на косата. Всушност, еден среден портокал ги содржи сите витамини Ц потребни за еден ден. Исто така имаат добри количини на други витамини и минерали кои на вашето тело му требаат за правилно функционирање, вклучувајќи витамини од групата Б, калиум, фосфор, магнезиум и бакар. Дополнително, тие се богати со растителни соединенија кои имаат различни здравствени придобивки, вклучувајќи антиинфламаторно и антиоксидативно дејство.

агруми

Фамилијата агруми се добар извор на влакна


Цитрусните овошки се добар извор на влакна. Само една чаша од кој било ваков тип овошје содржи четири грама влакна. Влакната имаат неколку здравствени придобивки. вклучително и подобрување на здравјето на дигестивниот систем и помагање на слабеењето. Портокалите се особено богати агруми со растворливи влакна, вид на влакна што помагаат во намалувањето на нивото на холестерол. Во споредба со другото овошје и зеленчук, тие се единствени по тоа што имаат поголем однос на растворливи и нерастворливи влакна.

агруми

Може да го намали ризикот од камен во бубрег


Тие можат да се формираат кога урината ви е многу концентрирана или кога во урината имате поголеми количини на минерали кои создаваат камен од нормалното. Еден вид камен во бубрег е предизвикан од ниско ниво на цитрат во урината. Многу овошје и зеленчук, особено агруми, можат да го зголемат нивото на цитрат во урината, намалувајќи го ризикот од камен во бубрег. Пиењето сокови од цитрус и јадењето на овие плодови може да понудат природна алтернатива на додатоците на калиум цитрат.

агруми

Подобрете го здравјето на срцето


Јадењето циртусни овошја може да биде добро за вашето срце. Всушност, една студија покажала дека луѓето кои јаделе поголеми количини на овие плодови имале пониски стапки на срцеви заболувања и мозочен удар. Неколку соединенија во овошјето можат да ги подобрат маркерите за здравјето на срцето. И многу од флавоноидите во цитрусните овошја, вклучително и оној наречен нарингин, се силни антиоксиданти кои имаат корист за срцето на неколку начини.

агруми

Може да помогне во ублажување на настинката


Не е тајна дека цитрусите со себе носат здрава доза на витамин Ц. Иако витаминот Ц не може да спречи настинка сам по себе, истражувањата сугерираат дека може да го намали времетраењето и сериозноста на настинката или грипот. Витаминот може да помогне да се скрати времетраењето на симптомите за околу еден ден, што може да направи голема разлика кога се чувствувате лошо!

Sick child boy lying in bed with a fever, resting at home

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *