12 лесни начини како да ја намалите телесната тежина

12 лесни начини како да ја намалите телесната тежина

Од нас, за вас, 12 лесни начини како полесно да се справите со вишокот килограми:

  • Не прескокнувајте појадок
    Прескокнувањето на појадокот нема да ви помогне да изгубите тежина. Вие би можеле да ги пропуштите есенцијалните хранливи состојки и може да завршите со грицкање повеќе во текот на денот, бидејќи се чувствувате гладни.
  • Јадете редовни оброци
    Јадењето во редовно време во текот на денот помага да согорувате калории со поголема брзина. Исто така го намалува искушението да грицкате храна богата со маснотии и шеќер.

  • Јадете многу овошје и зеленчук
    Овошјето и зеленчукот имаат малку калории и маснотии, а содржат многу влакна – 3 основни состојки за успешно слабеење. Тие исто така содржат многу витамини и минерали.

  • Станете поактивни
    Да се ​​биде активен е клучно за губење на тежината.. Освен што обезбедува многу здравствени придобивки, вежбањето може да помогне во согорување на вишокот калории што не можете да ги изгубите само преку диета.

  • Пијте многу вода
    Луѓето понекогаш ја мешаат жедта со глад. Може да завршите со конзумирање дополнителни калории кога една чаша вода е навистина она што ви треба.

  • Јадете храна богата со растителни влакна
    Храната што содржи многу растителни влакна може да помогне да се чувствувате сити, што е совршено за слабеење. Влакна се наоѓаат само во храната од растенија, како што се овошје и зеленчук, овес, интегрален леб, кафеав ориз и тестенини и грав, грашок и леќа.

  • Читајте ги етикетите на производите
    Знаењето како да ги читате етикетите за храна може да ви помогне да изберете поздрави опции. Користете ги информациите за калориите за да откриете како одредена храна се вклопува во дневниот додаток на калории на планот за слабеење.
  • Користете помала чинија
    Користењето помали чинии може да ви помогне да јадете помали порции. Користејќи помали чинии, можеби ќе можете постепено да се навикнете да јадете помали порции без да бидете гладни. Потребни се околу 20 минути за стомакот да му каже на мозокот дека е полн, затоа јадете полека и престанете да јадете пред да се чувствувате сити.

  • Не забранувајте храна
    Не забранувајте никаква храна во вашиот план за губење на тежината, особено оние што ги сакате. Забраната на храна само ќе ве натера да посакате повеќе за нив. Нема причина да не можете да уживате во повремено задоволство, сè додека останете во границата на дневна количина калории.

  • Не складирајте нездрава храна
    За да избегнете искушенија, не чувајте нездрава храна – како што се чоколадо, бисквити, пијалаци и газирани пијалоци – дома. Наместо тоа, одберете здрави закуски, како што се овошје, несолени оризови колачи, овесни колачи, несолени или незасладени пуканки и овошен сок.

  • Намалете го алкохолот
    Стандардна чаша вино содржи калории колку парче чоколадо. Со текот на времето, премногу пиење лесно може да придонесе за зголемување на телесната тежина.

  • Планирајте ги оброците
    Обидете се да ги испланирате вашите појадок, ручек, вечера и закуски за една недела, осигурувајќи се дека ќе се придржувате до вашиот додаток на калории. Можеби ви е корисно да направите неделен список за купување.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *