Што е покорисно за вас, брокулата или карфиолот?

Што е покорисно за вас, брокулата или карфиолот?

Корисно е да се вклучат и карфиолот и брокулата во исхраната. Тие имаат малку калории и многу витамини и минерали. Содржината на влакна и витамин Ц во овој корен зеленчук е поголема отколку во останатите. Влакната помагаат во варењето и ги отстрануваат токсините од телото, а витаминот Ц е добар во борбата против инфекциите, зајакнување на имунитетот, стимулирање на заздравување на раните и придонесува за сјај на кожата.

Една шолја суров карфиол содржи 27 калории, 5,5 грама јаглени хидрати, 2 грама влакна и 2 грама протеини. Една чаша сурова брокула има 31 калорија, 6 грама јаглени хидрати, 2,5 грама влакна и 2,5 грама протеини. Брокулата содржи поголема доза на витамини Ц и К, додека карфиолот има повисоко ниво на витамини Б5 и Б6.

Карфиолот е омилен меѓу вегетаријанците, како и луѓето кои се на диета со кето. Бројот на рецепти за јадења подготвени од него се зголемува. Меѓу другото, карфиолот ја замени класичната кора од пица направена од тесто.

Антиоксидансите во карфиолот помагаат при регенерација на клетките, го забавуваат стареењето и ги отстрануваат слободните радикали од телото.

Брокулата содржи соединение сулфорафан, кое го намалува воспалението, нивото на шеќер во крвта, а исто така е добро за здравјето на очите. Слично на тоа, карфиолот исто така содржи силни и моќни антиоксиданти кои имаат способност да ја чистат и зајакнуваат функцијата на клетките.

Карфиолот и брокулата имаат бројни придобивки за здравјето на срцето. Докажано е дека луѓето кои јадат повеќе корен зеленчук имаат помал ризик од инфекција или развој на срцеви компликации, пишува Times of India.

Карфиолот и брокулата обезбедуваат рамнотежа на добрите бактерии во дигестивниот тракт. Големата содржина на влакна исто така ги намалува дигестивните проблеми и помага во намалување на нивото на холестерол и контрола на дијабетес тип 2.

Што е поздраво? Карфиол или брокула?

Може да биде тешко да се одреди кој зеленчук е подобар избор. И двајцата имаат хранливи и корисни додатоци на вашата исхрана.

Одговорот на поставеното прашање главно зависи од вашите цели и преференции. На пример, ако имате на ум слабеење или јадење оброк со малку јаглехидрати, нема подобар избор од карфиолот. Меѓутоа, ако сакате да внесете повеќе различни витамини и минерали во вашата исхрана, брокулата може да го засени карфиолот.

ИЗВОР-Б92 НЕТ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *